سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

من لایرحم لایرحم

آن روزی که شیخ نمر باقر النمر با دستان پلیدو خبیث شاهزاده ظالم و حقیر عربستان سعودی مظلومانه در انظار علمای اهل سنت به شهادت رسید، و حتی یک اعتراض نسبت به این هتک حرمت نسبت به دانشمند مسلمان صورت نگرفت و همه علماء خود را به خواب زدند و بیدار کردنشان بسیار مشکل، پیش بینی می کردم این شتر به زودی گریبان علمای عامه را هم خواهد گرفت و این شاهزاده رسوای ثروت پرست و مرعوب در قدرت به زودی چنگال های پلیدش را به آنان نیز نشان خواهد داد. روز جمعه که خطیب جمعه مدنیه از بالای منبر نماز جمعه پایین کشیده شد، با خود گفتم:

دیدی که آه پروانه شمع را... آنقدر امان نداد که شب را سحر کند

اما الیوم الا ایها العلماء المسلمین فی ای مکان 

اولا- لزوم وحدت و یک پارچگی در میان دانشمندان امت اسلام فارغ از مرزهای اعتباری جغرافیایی ملت ها لازم و ضروری می باشد.

ثانیا- لزوم وحدت کلمه در تعالی، تبلیغ و ترویج  اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی لازم و ضروری است.

ثالثا- ولا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم

رابعا- تعاونوا علی آلبر و اتقوا

خامسا- واعدوا لهم من استطعتم من قوه

سادسا- هیچ کافری بر هیچ مسلمانی سلطه نباید داشته باشد.اصل مهم استکبار ستیزی

سابعا-محوریت بر حول پرچم توحید

و...






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 96 اسفند 21 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin