سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منبر مکتوب

حتی یغیروا ما بانفسهم

با پیروزی انقلاب اسلامی و حضور معممین به عنوان مصلحین نظام و خیانت برخی از دانشگاهیان غرب گرا و چپ گرا و اسلام ستیزان و حتی آخوندان درباری که اسباب شین حوزه علمیه بودن، به تفضل الهی انقلاب نو پای اسلامی به کمک جوانان متدین و متعهد آغاز به کار کرد تا بر منافقین داخلی و مستکبران خارجی و دژخیمان بعثی پیروزی ایجاد شد.

در این بین آن گروه جوان مومن به تخصص گرایی پرداخت و پله های ترقی را یکی پشت دیگری طی کرد تا با هزینه بیت المال مسلمین تبدیل به یک متخصص شد. همواره الیادی جهان خوار استکبار به دنبال به بردگی کشیدن ملت ها بودن تا اینکه برخی متخصصین را به آرامی حساسیت زدایی کردند و ایشان را تبدیل به جاسوس و مزدور منفعت طلب و زیاده خواه خائن کردند که در مواقع حساس یا همکاری خائنانه داشته باشند یا خیانت فردی کنندو این مردم مظلوم را چپاول کنند و  سر در آخور پرواری دنیای فارغ از قیامت به خوش گذرانی بگذرانند.

1- در این میان گروهی مانند برخی پزشکان که نو کیسه بودند شروع به چپاول از جیب مریض ضعیف کردند، با این موقعیتی که در نظام به برکت رشادت مردم پیدا کرده بودند هم ساز مخالفت با اسلام و مسلمین را داشتند و هم جیب هم وطنان را با انواع ترفند ها و دروغ پردازی خالی می کرد ند و عوض پیش گیری از بیماری ها بودجه عظیم این ملت را در درمان با مواد شیمیایی مضر مصرف کردند و به صورت نجومی صاحب مال و مکنت شدند و به مردم به چشم برده و زیر دست نگاه کردند و باقرار دادن حق وزیت بالا و زیر میزی شرم آور و کارانه های نجومی اضافه بر حقوق وراضافه کارشان، به ملت خیانت کردند؛ و همواره آروغ از سر سیریشان، توهین و تحقیرهای وهن آمیز به اسلام و روحانیت اصیل داشتند.

البته این تبعیض نژادی در ایران که محصول جدا سازی وزارت علوم از وزارت درمان با خود خواهی، در قالب جنایاتی مانند: آدم کشی به خاطر عدم تشخیص و رسیدگی  ویا عمل های غیر ضروری منفت طلبانه، تصدی بر کرسی های که لیاقت نداشتند، تجاوز به زیر دستان و... به آوج خود رسید. در این میان فرقی بین برخی دندان پزشکان و جراحان و گروه های دیگر درمانی نیست اینان به خیانت در تاریخ شهره خواهند ماند.

2- گروه روحانی هایی که به خاطر ندانستن قاعده بازی با جوانی و عمر، ایمان و اخلاق ملت بازی کردند، و هر روز با آزمون خطا حتی در تربیت طلاب در حوزه های علمیه پیش رفتند، تا جوانان بی دین و زنان بی بند و بار و مردم ربا خوار و محارب الی الله شدند؛ که این واقعه سبب  طمع ورزی دشمنان به جوانان متبحر شد؛وعدمآموزش آنهاا برای تصدی در پست های کلیدی و استفاده ابزای از آنها، بالا رفتن  سطح اقتصادی و فرهنگی زندگی، نظام طبقاتی در اجتماع که نمود آن با ماشین ها و شغلها در جای جای شهر و باغ های زیبای یلاقی روستا ها مشهود است. و برخی روحانی ها به خاطر دنیا پرستی و زن بارگی و ار دست ندادن مشاغلشان و پر کردن جیبشان، و عدم اطمینان به پزشکان ایرانی و عزیمت به کشور های دیگر برای مدوا و سوء استفاده اطرافیان وآقا زاده ها از نامشان همواره شرمنده مردم شریف ایران ماندند.

3- مسئولین که از اول انقلاب به صورت دوی استقامت کرسی ریاست را در دست دارند و اجازه حضور رغیب و جوانان در این بازی داده نشده و همان حلقه اول انقلاب هنوز انقلابی هستند و سکان مدیریت فکری و جانی و مالی مردم را به دست داردو کسی برای آینده ساخته نشده و اجازه ورود ندارد؛ هنوز دختران وزیران و فرزندان آنها در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دخیل هستند؛ هنوز تشنه احتراماتاجباری فاقد حقیقت مانند عنوان آیت الله، دکتر،علامه و پرفسور هستند.و خادم مردم بودن یا مقام عبدیت با این فرعونیت سازگار کامشان نیست. اینجا هنوز برخی مسئولین خود را ژن خوب می دانند و بقیه مردم را ژن پست می دانند، اینجا تشخیص بر آن است که فرزندان درآمریکا تحصیل کنند خودشان مدرک از انگلیس بگیرند و مردم مرگ بر آمریکا و انگلیس بگویند، اینجا مسئولینش دنبال کت و شلوار مارک اروپا و انگلیس هستند و مردمش در پراید های بی کیفیت قتل عام می شوند و هر روز مالیات بیشتر از دیروز حتی از مردگان نیز مالیات دریافت می شود.

4- این گروه در خانه ها نفوذشان چشم گیر است جوانان را هم نشین سگ، کراک ،گل و... کردند، و در گوششان لوسانجلس نشینی را با بهشت نشینی یکی جلوه دادند، فسق وفجور مشروب و مواد مخدر را دائما تبلیغ کردند؛ بوی تعفن ادکلن های دنیای گرایشان مردم آزاده را آزرده کرده، اینان مشوق آشوب در کشور، بمب گذاری، حمله های تروریستی، تحریم های ظالمانه ترویج هرزگی و بی بند باری در جامعه هستند که با ترویج شبهات  ضد قرآن و اسلام قدم بر می دارند؛ و به سخن هیچ ناصحی گوش نمی کنند.

5- مردمی که همواره گول خورند و اعتماد کردند و چوب آن را خورند، الان اطمینان به سخنان دولت نمی کنند، حتی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را خودشان به آنها می رسانند، می ترسند تلگرام را ترک کنند که مبادا دولت باسیاسی بازی آنجا را محل تاخت و تاز خود کند و متدینین را از انجا بیرون کند، و حیاط خلوتی برای معاندین اسلام با همان ترفندی که در استفاده از فیس بوک و ماهواره و امثالهم به مذهبی ها زده شد و... مردم در زیر شلاق جهل هر روز دعای فرج می خوانند. 

 استادان حوزه و دانشگاه (اساتید علوم انسانی) علوم اجتماعی، تربیتی، فلسفه، کلام، معلمان، مدیران، سیاسیون، قلم به دستان رسانه هایخادم(غیر دروغ پرداز)؛ به داد ملت ایران در مقابله با تحصیل کردگاه خائن و غرب وحشی برسید.






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 97 فروردین 29 توسط منبر مکتوب
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin